About

Dashboard Follow Homeland

29 January 2013

Berkelah dekat Lata Bayu


Assalammualaikum.
Pagi kemarin aku ingatkan boleh test kereta dekat IDI tu waktu pagi. Tak tengok jadual lepas tu terus pergi dengan ayah aku. Bila pergi sana aku tengok tempat tu kenapa sunyi saja. Aku masuk dalam pejabat pastu tanya. Kerani tu kata petang baru ada. Hehhh. Nasib baik aku suruh ayah aku tunggu dulu.

Tengahari pulak pergi berkelah dekat Lata Bayu. Sungguh seronok. Sebab belajar berenang lagi. Masa aku pergi tu dalam pukul 3 petang. Orang pun tak ramai time. Selalunya bila pergi berkelah aku jarang sangat nak mandi sebab tak selesa. Tahun lepas hari lahir aku pergi kolam air panas. Tahun ni pergi berkelah dekat air terjun. Sayang sebab tak sempat nak ambil gambar sebab camera dalam kereta. Aku malas nak pergi ambil. Lol.

Masa aku dah nak siap mandi tu tertengok sorang perempuan. Eh, macam kenal. Aku jadi macam ingat-ingat lupa. Bila tengok lama lagi baru aku teringat. Perempuan tu sekolah sekali dengan aku. Haha. Tapi aku taklah rapat sangat dia. Kelas pun tak sama. Tapi umur samalah. Dia senyum dekat aku sah memang aku kenal dia, dia kenal aku cuma tak rapat. Dia tegur aku. Aku pun sengih saja la. Haha. Kali kedua tersempak dia aku tegur dia pulak. Sampai sekarang aku tahu nama dia tapi aku lupa. Hehhhh. Tak boleh ingat langsung.

Okay. See u later.

No comments: