About

Dashboard Follow Homeland

28 January 2013

Blog baru dan kenapa adanya blog baru


Assalammualaikum.
Akhirnya terjadi jugaklah blog ni. Setelah 2 hari edit. Padahal aku bukan edit sangat pun. Saja buat lambat. Hehe. Blog ni aku guna simple template saja pun. Sebelum guna template ni aku guna blogskin. Tapi sekejap saja guna so aku tukar balik guna simple template ni sebab aku memang tak minat nak guna blogskin. Kali ni tema gelap tapi tak gelap gelita, ada jugak lampu. Hihi. Aku jarang jumpak blog warna gelap. So, aku deside nak pilih warna gelap. Stars background. Aku suka tengok stars. Wallpaper lappy yang aku guna pun aku letak stars. Tapi kalau dah jemu blog gelap ni aku maybe tukar.

Aku ni 50/50 ni buat blog baru ni tahu tak. Sometimes aku nak blogging dekat blog ini aku rasa segan. Lol. Lepas tu banyak dengan tutorial lah, freebies lah, tips lah, giveaway lah, segmen lah *ehh, banyaknya lah*. Bercampur aduk. So, aku buat blog baru. Bila blogging dekat blog ni aku tak rasa sesak. Lol. Aku tak tahulah korang faham ke tak apa yang aku nak sampaikan tapi susah nak keluarkan. Cehh ayat! Haha.

Blog ni aku kategorikan sebagai personal blog. Emm, apa yang aku rasa nak cerita aku akan blogging dalam blog ni. Kalau cerita yang aku rasa best maybe aku update dalam blog in. Dalam blog ni untuk cerita biasa saja. Hehe. Blog ni aku tak akan campurkan dengan tutorial apa semua tu. Cuma untuk nak luahkan perasaan. Hahaha. Aku juga akan guna 'aku' dalam blog ini. Bunyi macam kasar ke? Sorry. Hihi.

Url blog smilealldaway.blogspot.com sungguh aku mengambil masa yang lama untuk cari url blog. Nak letak nama tapi rasa macam emmmmmmmm. Heheh. Nak letak url ada number rasa macam huhhhhhhh. Hehe. Tapi kalau aku rasa jemu maybe aku akan tukar. Lol. Suka hati sajakan. Haha.

Maka lahirlah blog baru ni sempena lahir lahir aku yang ke 18 tahun. Yang nak follow tu boleh saja. Tak nak pun tak apa :'D Okayyy.

No comments: