About

Dashboard Follow Homeland

29 September 2015

The Dream To The Theme Park

Penang > Malacca > Johore > Singapore.

Hi semua. Actually ni cerita lama tapi aku nak cerita jugak. Masa sem dua ada kelab Tourism buat trip. Pegi Selatan sampai ke Singapore. Excited betul aku time tu. Hhaha. Maklumlah nih first time nak jejak Selatan. Pity me -,-. Paling yang aku tak sabar sekali nak pegi Universal Studio Singapore. Whooooooooo. Tapi perjalanan nak ke Penang > Johor kemainlah lama aku duk dalam bas tu. Sampai jemu. Tak tahu nak buat apa. Seriously bosan betul. Aku pegi dengan classmate aku empat orang and student lain termasuk lecturer aku. Dalam bas duduk dengan Wani. Duk dalam bas kerja sembang je lahh. Sampai habis topic pun still tak sampai lagi. Hahha. Tido bangun tido bangun pun still tak sampai lagi. Haih. Maklumlah nih first time naik bas pegi sampai Johor. Okay, I put some picture :D