About

Dashboard Follow Homeland

10 April 2016

Rebina. Love it.

Assalammualaikum.
Hi korang semua. Dah dinner ke? Aku sekarang tengah typing perut aku lapar sangat. Nak makan roti atau benda-benda ringan. Tapi tak da pulak. Tak sabar nak tunggu esok. Lapar nawwww. Nak makan megi atau nasi.. Tapi dah rasa macam lewat pulak. Actually tengah diet ni. Huhuhi. Tu yang jaga sangat ni. Sabar lahh perut. Malam ni jee, esok pagi breakfast okay 😄

Back to the title, aku dulu time kecik suka sangat ribena nih. Tambah pulak dia punya plastik botol tu lain dari yang lain tu yang aku suka sangat. Haha. Aku suka air yang perisa masam. Macam ribena . Memang favorite lah. Tapi sekarang dah besar jarang dapat minum ribena. Lebih kepada coklat sekarang nih tak pun green tea. Hehe. Tapi ribena  tetap di hati. 

Esok kerja. Em. Okay. Bye 😌