About

Dashboard Follow Homeland

15 April 2016

Review : Hiruscar

Assalammualaikum.
Hari ni aku nak review pasal krim hiruscar ni. Hiruscar ni sesuai untuk kulit muka yang ada parut. Aku guna ni masa bulan 3 haritu. Sebab nak hilangkan parut jerawat. Aku dapat tawu pasal krim ni dari twitter. Sebab sebelum guna tu aku akan tengok dulu feedback macam. Jika berkesan aku akan guna. So aku beli hiruscar ni dekat Watson. Harga dalam Rm28+. 

Mulanya guna sehari dua tak nampak lagi kesan ke tak.. Then seminggu lepas tu baru nampak berkesan. Bagi aku memang bagus. Sebab nampak jugak kesan parut tu mula hilang. Aku sapu tiap malam sebelum tidur dengan tiap pagi sebelum pegi kerja. 

Make sure sapu dekat kulit yang dah kering jerawat tu or luka ke.. Conclusion, memang aku suka guna krim ni untuk hilangkan parut 😃