About

Dashboard Follow Homeland

09 April 2016

Short holiday.

Assalammualaikum u all. Serius rindu nak update blog. Dah lama sangat aku tinggalkan aktiviti ni. Masa sekolah dulu, blog ni lah kawan aku, peneman setiap masa. Tak jemu pun. Sejak sambung belajar dekat UiTM terus hilang mood nak blogging. Mana taknya, hidup aku berubah jugak lah. Tak macam dulu time sekolah. Hehe. Even ada masa free pun aku tak update. I dont why. Hehe. So semalam aku tengok blog, Mira Filzah. Terus terasa nak blogging balik. Hahah. Btw, makin banyak social media like insta, tumblr, twitter, wechat and etc blog sudah diabaikan. Dulu blog lah yang jadi tempat luahan aku. Haha. 

16 Mac hari aku dengan family pergi bercuti dekat Kapas Island. Serius tidak nyesal pilih tempat ni. Actually banyak je pulau cantik2. Tapi kami pilih Terengganu memandangkan aku dengan family aku tak penah lagi jejak lagi negeri yang penuh dengan seni reka bercirikan Islamik. Okay, tu saja yang aku rasa nak taip. Hahah. Cerita pasal short trip holiday ni aku akan sambung nanti eh. 😉

             See, air dia jernih sangat 😁