About

Dashboard Follow Homeland

09 April 2016

Saya dah free

Assalammualaikum. Hi.. Rasa besar sangat spek tu. Ahaha. So, bulan 4 aku dah start free. Takda jadual aku yang terganggu. Bila ingat balik lah kan, bulan tiga kemain sibuk aku. Mana taknya, ada MUET, praktikal, report bagai. Memang mencabar kesabaran aku sangat-sangat. Kena lalui banyak jugak rintangan. Dengan rasa nak bercuti dengan family lagi. Family aku sanggup tunggu aku sampai habis praktikal semata-mata nak pergi berjalan-jalan. Parents aku berniaga, aku pulak kerja ikut waktu pejabat. Aku public holidays cuti, mh parents busy sebab ramai customer dekat food court Sunway. 

Actually rancang bulan 12 lagi nak pegi terengganu, tapi dah aku susah nak cuti sebab yelah, aku pun kena ikut jugak procedure UiTM. Tak boleh nak cuti sesuka hati melainkan ada emergency ke.. Pastu dengan MUET lagi. Haha. Teringat lagi pegi ambik muet dengan nisa. Nisa just teman aku, sebab aku mana lah tawu area Bayan Lepas. 

Nak ambik MuET pun aku kenalah prepared awal. Nanti kang, masuk dewan terkejut berukla pulak. Dah landaftar dekat sana sebab area Seberang Perai dah penuh. Hmm. Kesian kann. Awal-awal pagi lagi aku dah kena  keluar awal takut sampai lambat pulak dengan sekolah tu. 

Habis je presentation untuk report praktikal, terus hoereyyyy. Haha. Happy sangat. Rasa ringan kepala. Sekarang ni qada balik movie, korean drama, malay drama yang aku ngidam nak tengok dulu. Haha.


Ok, bye 💁

No comments: