About

Dashboard Follow Homeland

08 February 2013

Setia Hujung Nyawa


Assalammualaikum.
Hi peminat setia drama Setia Hujung Nyawa.
Lepas ni dah tak boleh tengok Ersalina dengan Zain dah. Rindulah nanti. Lol. Macam Vanila Coklat. So, macam mana ending dia? Er, kenapa aku tanya? Sebab aku tak follow pun drama tu. Walaupun nak sangat tengok drama tu depan kaca tv tu. Selalunya aku tak terlepas pun tengok drama Melayu yang sweet sweet ni. Tapi kali ni drama Setia Hujung Nyawa aku tak boleh follow sampai habis.

Aku tak tahu kenapa slot Akasia start pukul 7 petang sampai 8 malam sekarang ni. Dan waktu macam tu dalam rumah aku ni tak boleh on tv. Sebab waktu tu dekat dengan waktu Maghrib. So, tak dibenarkan. Peraturan! Tengok yang online? Urghhhh. Tak puas kalau tengok yang online punya. Dah tu tak jelas macam  yang dalam tv. Mula-mula aku follow jugak episode awal tu. Bila dah episode 5 ke atas aku stop follow. Ingat aku rajin sangat ke nak tunggu loading ==' Okay, tak apa. Aku boleh makan dengan berselera saja walaupun tak tengok drama tu. Hahaha.

Btw, nanti aku nak beli novel dia. Nak pinjam malu. Aku tak suka sangat pinjam barang orang ni. Sebab nak kena jaga macam jaga tuan dia. Lol. Baik aku beli sendiri memandangkan aku ni suka sangat baca novel. Tak kisahlah kan. Hihi.

Okay, see u later.

No comments: